петък, 7 октомври 2011 г.

Сливови кокоски / Dolce con prugne e cocco




Преди няколко дни приготвях едни кремчета с маскарпоне и шоколадовия мус та ми остана един излишен белтък. Рядко изхвърлям продукти и за това реших да си приготвя кокоски, но чак след като рабих белтъка със захарта видях, че нямам достатъчно кокос. Така се роди днешната рецепта :)

Продукти:

1 белтък
55гр. кокосови стърготини
30гр. сушени сини сливи
40гр. захар
2с.л. царевично нишесте


*Разбиите белтъка и захарта до получването на гъст сняг.
*Прибавете нишестето и отново разбъркайте.
*Прибавете ситно нарязаните сливи и кокоса.Разбъркайте всичко.
*Направете топчета с големината на орех и ги поставете в застлана с домакинска хартия тава.
*Печете на 150 С до готовност.
 *Внимавайте да не ги препечете както направих аз!

5 коментара:

  1. И аз не съм по изхвърлянето,все гледам да оползотворя.Много добре си ги направила тези бисквитки-кокоски,а снимките са чудесни!

    Хубави почивни дни!

    ОтговорИзтриване
  2. Ей така човек в началото се ядосва, че му липсва някоя съставна част, а после изведнъж става креативен;-) Браво, Деси, искам от твоите кокоски:-)

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря Мъх, Елексир! Радвам се, че ви харесват!
    Хубава седмица.

    ОтговорИзтриване
  4. И аз гледам все да импровизирам, до употребяване на всичко изостанало. И точно тогава се получават най-вкусните и хубави нещо.:-)) Както е в случая с тези кокоски, Деси! Чуднички са!

    ОтговорИзтриване
  5. Нещо напоследък ми липсва авантюристичния дух и рядко експериментирам. Жалко но факт.

    ОтговорИзтриване