понеделник, 31 октомври 2011 г.

Руло



Рецептата за това руло я имам от тефтера на леля. Не си спомням някога да го е приготвяла, но за сметка на това аз често го правя. Мерките са в чаши, но обещавам слдващия път като го приготвя да измеря точното количество на продуктите в грами.

Продукти:

5 яйца
1ч.ч. захар
1ч.ч. брашно
бакпулвер
ванилия


*Яйцата и захарта се разбиват до побеляване.
*Прибавя се брашното, бакпулвера и ванилията.
*Всичко се обърква добре.
*Получената смес се изсипва в голяма тава (тавата на фурната) и се пече на 250 С в предварително загрята фурна.
*Изпечения блат още топъл се обръща върху влажна кърпа и се сиропира леко.
*Маже се с мармалад или крем и се навива на руло преди да е изстинал.

 Аз използвах едно бурканче мармалад от череши, а от вън намазах със 200гр. сладкарска сметана.


2 коментара:

  1. Деси,ах,как добре ще ми дойде едно парченце от това вкусно рулце!

    При мен имаш споделена награда!

    Хубав празник днес!

    ОтговорИзтриване
  2. Май ставаме двама :) И аз имам награда за теб. Поздрави!

    ОтговорИзтриване