вторник, 28 юни 2011 г.

Сълзици с конфитюр

 Помните ли вкуса на ароматните хрупкави сълзици от миналото? Аз го помня...колко много спомени ми навява техния вкус! Аз и до днес редовно си ги похапвам ама купени от магазина. Тези тук обаче реших да ги приготвя сама.
Необходими са:

Един пакет бутер тесто
Конфитюр от ягоди
 и малко свободно време за приготвянео им!

Разгъвам листа бутер тесто и го намазвам тънко с мармалад. След което започвам да навивам на руло. Първо прегъвам от единия край после от другия. Двата края вървят един срещу друг така да се каже докато не се затвори рулото. След което режа парченца с дебелина 1см. и редя в тава застлана с хартия за печене. Пека в предварително загрята фурна на 200гр.


Аз не съобразих и направих парченцата с дебелина 2см. и за това Сълзиците ми станаха по дебелички ама пак се изядоха!

Няма коментари:

Публикуване на коментар