неделя, 26 юни 2011 г.

Сирена във фолио



 Напоследък страдам от хроничен мързел и нямам желание за нищо друго освен за спане и ядене. И днес докато се излежавах и се чудех какво ще правя за вечеря се сетих, че наскоро срещнах Сиренцата във фолио на рер-4о при вида на които започнах обилно да слюно отделям... Нямаше какво да се чудя вечерята беше ясна.
Ето и продуктите които ползвах аз:


Моцарела
Филафила за пица
Кашкавал Fontal
Кашкавал Gouda
Гръцко сирене фета
Домати
Краве масло
Черен пипер
Риган

Трябват ни парчета алуминиево фолио с дължина 30-40см. Поставяме листът фолио с лъскавата страна нагоре-аз обаче нали съм си хитруша бях го обърнала обратно и забелязах чак след поставянето на всички сирена отгоре J Е нищо де, луд умора няма! Махнах всичко обърнах фолиото от правилната страна и започнах подредбата повторно. Първо  сложих лист краве масло с дебелина около 2мм. След което резен домат и сирената.  Отгоре поръсих с черен пипер и сух риган поради липсата на пресен.


 Събрах краищата на фолиото и ги завъртях два три пъти докато ми се получи нещо като затворена торбичка. Сложих „торбичките” в нагрят тиган и ги пекох 5 минути върху газовия котлон. 


Сервирах в купички.



Да Ви е сладко и хайде лека нощ!

Няма коментари:

Публикуване на коментар