събота, 3 март 2012 г.

Gramigna grossa със сметана




Много пъти съм споменавала, че не съм особенно голям фен на пастата, но от време на време ми се прияжда. В такива моменти гледам бързо да си приготвя, че иначе ще ми мине мерака. Когато си приготвя паста за мен предпочитам да е по финна - спагети, панделки или талятели. Този вид също ми допада особенно в съчетанието на различни видове кашкавал - сега обаче ще ви ги представя приготвени по дръг начин.

Приблизителни продукти за три порции:

250гр. Gramigna grossa
200мл. готварска сметана
100гр. шунка
20гр. краве масло
чесън на прах
черен пипер
една шепа едра сол

*Напълнете дълбока тенджера с вода и я сложете на силен огън. Когато заври добавете едрата сол и макароните.
*Варете според указаното време на опаковката.
*През това време нарежете шунката на кубчета и я запържете с маслото.Добавете сметаната и оставете да покуъкри около две минутки.
*Когато макароните са готови излейте водата и ги отцедет добре.
*Прибавете изпържената шунка,сметаната и подправките.
*Разбъркайте хубаво и сервирайте.

Рецептата не е кой знае какво, но се получав доста вкусно.
Buon appetito!

Няма коментари:

Публикуване на коментар