сряда, 14 март 2012 г.

Коледно настроение през март





Едно предложение което мисля, че е подходящо и за следвеликденското натрупване на козунаци.

Аз пък имах едно останало панетоне от Коледа и се сетих, че преди години бях записала една рецепта за торта с панетоне от радиото.Един път я бях приготвяла и след това съм забравила за нея, а и като само веднъж в годината има панетонета обикновенно си ги изяждаме всичкие налични. Опитайте и съм убедена, че резултатът ще ви хареса. Според мен ще се получи много приятен десет ако вместо панетоне или козунак се използват павезини.

Продукти:

1 панетоне (стандартен размер)
500мл. сладкарска сметана
2 ванилии
125гр. краве масло
125гр. пудра захар
3 белтъка
2с.л. захар
топло прясно мляко за сиропиране


*В дълбока купа разбиите сметаната.
*В друг съд разбиите кравето масло, пудрата захар и ванилиите до получаването на пухкав крем.
*В трети съд разбиите белтъците и захарта на гъст сняг.
*Смесете масленият крем заедно с белтъчният и разбъркаите хубаво.
*Полученият крем добавете към сметаната и разбъркайте до получаването на хомогенна смес.
*Разрежете панетонето на филии с дебелина 1-2см.
*Всеки блат сиропирайте с малко прясно мляко. Намажете с крем. Редувайте крем, блат, крем до изчерпването на продуктите.
 *Украсете по желаие. Подходящо е като коледна елха.

6 коментара:

  1. Стози студ направо идеята си е на място:)
    Ще я имам предвид за козунаците:)

    ОтговорИзтриване
  2. Трянче, кремчето е много хубаво и чудесно би се вързало даже със савоярди или дръг вид бишкоти или пък пандишпанов блат.

    ОтговорИзтриване
  3. Супер предложение за предстоящата офанзива с козунаците :) А и колко красиво си го подредила :) Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  4. Чудесна красива идея Деси, ще я имам предвид. Благодаря ти!

    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  5. Деси, чудесно звучи този десерт - страхотна идея, ако изостане някой козунак или панетоне.

    Поздрави и прекрасна нова седмица!!!

    ОтговорИзтриване