четвъртък, 5 април 2012 г.

Пълнена сьомгова пъстърва

За първи път се сблъсквам с тази риба и незнаех как да п приготвя. Разгледах из блоговете и предложенията бяха или за пържена или печена във фолио. Докато седях и се чудях аз как да я направя се сетих, че преди време бях гледала една италианка как прави пълнена риба и реших, че това е моята рецепта.


Продукти:

2 сьомгови пъстърви - по 600 - 700гр. едната
4 стръка пресен розмарин
галета - преценете колко е необходимо според стомахчетата на рибите
сол
1 лимон
4 големи скилидки чесън
зехтин
конец

*Почистете и измиите добре рибите. Посолете ги хубаво от вън и от вътре.
*Сложете във всяка от рибите по два стръка розмарин. Нарежете скилидките чесън и лимоните на филиики и ги прибавете.
*В купа смесете галета с 1с.л. зехтин и 2с.л. вода. Добавете черен пипер и напълнете рибите.
*Зашиите или завържете рибите. Поставете ги в тава застлана с хартия за печене.
*Поръсете със зехтин и печете на 200 С до готовност.
*По време на печенето обърнете рибата веднъж за да може да хване коричка и от двете страни.

5 коментара:

  1. ДЕСИ, страхотна рецепта мила,много ми хареса.
    Предполагам ,че и за шаран или бяла риба ще е хубава тази плънка.
    Хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
  2. Обожавам риба, а тази е супер!

    ОтговорИзтриване
  3. Зиче, Траяна благодаря за вниманието.

    ОтговорИзтриване
  4. Деси, докато си се чудела и виж каква хубава рибка си ни приготвила,..., ей сега така ми се дояде...;)
    Прекрасна идея! Ще пробвам с друг модел, че тази не съм я виждала май;)
    Весели празници!

    ОтговорИзтриване
  5. Щастливи великденски празници и на теб!

    ОтговорИзтриване